Structuri turistice in functie de cazare in Romania

Structurile turistice in functie de cazare in Romania 

In toate structurile de primire turistice sunt obligatorii:
-afisarea la loc vizibil pt. turisti a nr. de telefon ale conducerii agentului economic proprietar si/sau administrator al structurii, ale Miniterului Transporturilor, Constructiilor si Turismului pentru semnalarea eventualelor nemultumiri cu privire la serviciile oferite turistilor;
-afisarea la receptiile structurilor de 1-5 stele si in camere din strucurile de 1-3 stele a certificatelor de atestare a tarifelor de cazare maximale, exprimate in euro;
-pastrarea ordinii, linistii publice, moralitatii, curateniei si respectarea cu strictete a normelor sanitare si a celor de prevenire si stingere a incendiilor;
-asigurarea de personal calificat si cu conduita ireprosabila;
-oferirea unei game diversificate de servicii suplimentare, cuprinse in tariful de cazare sau cu plata separat, astfel: la unitatile de 4,5 stele cel putin 18 servicii, la uniatile de 3 stele cel putin 15 servicii, la cele de 2 stele cel putin 10 servicii, iar la unitatile de 1 stea cel putin 5 servicii;
-instructiuni de folosire a telefonului;
-tarifele interne si internationale pt. convorbiri telefonice;
-lista room-service;
-lista cu serviciile suplimentare oferite, cu indicarea modalitatilor de solicitare a serviciului de camera;
-programul TV pt. saptamana in curs;
-informatii tristice privind zona sau localitatea;
-harti cu localizarea structurii de primire turistice pt. unitatile de 3, 4 si 5 stele;
-chestionare pt. aflarea opiniei turistilor cu privrela serviciile oferite.
Pentru hotelurile de 3, 4 si 5 stele materialele vor fi prezentate in mape speciale, in fiecare spatiu de cazare sau prin afisare electronica.

Comentarii